srijeda, 24. ožujka 2010.

15 postova

Izbrisalo nam se 15 postova iz veljače!Tko je to učinio?Nadamo se da je to samo neka greška bloggera ali ako znate više ili ako sumnjate na nekoga tko bi mogao to biti javite nam se.Uz tih 15 postova nestao je i header ali to ćemo već lakše riješiti za header.

Lenčo i Dj Manki07

Broj komentara: 7 :

Anonimno kaže...

Ko je to mogao učiniti Lenčo???
Manki

Vzpenguinvz kaže...

Naprimjer ti ?

Anonimno kaže...

nekako mi je čudan yelly na cb hr-ovom forumu.nije ga bilo dugo,možda se naljutio ne nekoga.

Lenčo kaže...

Nije Manki a ne vjerujem da je ni Yelly ali nitko mi ne zna ni pass ni s kojim e mailom ući.

Anonimno kaže...

Ja i Lenčo jednin znamo pass.Lenčo je jedan od najboljih mojih prijatelja i zašto bi mu baš ja izbrisao blog???

Anonimno kaže...

pa nebi mu izbrisao blog ali post,šalim se,sigurno greška.

(ovaj post piše onaj koju je to komentirao treći)

Pahi kaže...

Milos

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!