nedjelja, 30. svibnja 2010.

Party

Na početku partyija pojavili su se samo 3 pingvina.
Kasnije ih je došlo još.
Došli su: Cp Croatia,Ivan Dominik,Pokador,Cp Croatia1,Mr Einstein4,Pahi8.
Nažalost nije došao Orsat.
Ipak smo se odlično zabavili.
Hvala svima koji su bili.




Dj Manki07

Broj komentara: 8 :

kostica1 kaže...

Sorry što nisam mogao doć. Bio sam vani s prijateljima i zaboravio.

Anonimno kaže...

srryy ja sam isto zaboravio...


blog ti je supper!

tnx što si stavio i moj blog

Tony kaže...

Lenčo blog ti je zkn,stvarno je super i svaki dan te posjećujem.Posjeti i nas!


Pahi

Anonimno kaže...

Svi kažu Lenčo odličan ti je blog,ali i ja ga radim JA DJ MANKI07.tako i meni pohvalite a ne samo Lenča :s
Pixo(Manki07)

Tony kaže...

srry pixo ok, isponove:

Lenčo i Dj manki07 blog vam je zkn, stvarno je super i svaki vas dan posjećujem.Posjetite i vi nas!

Pahi XD

Tony kaže...

Posjetite vi nas nažalost nisam uspio doći! Bio sam u lošem stanju!

Anonimno kaže...

E tako valja blog rade Dj Manki i Lenčo a ne samo lenčo :)

Black PP kaže...

ja sam bio na rođendanu pa nisam mogao doći :(
btw odličan blog

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!