petak, 11. lipnja 2010.

Novi dizajn

Izradio sam novi dizajn za blog.Nadam se da vam se sviđa.Meni je preodličan.A kakav je vama?Je li vam bio bolji stari?

Lenčo

Broj komentara: 13 :

Anonimno kaže...

odličan blog

Lenco kaže...

hvala

asterix01 kaže...

Astrix01:
ne želim te uvrijediti ali stari je bio bolji i meni i pahiju

Anonimno kaže...

Alo e Lenčo nije šala blog je fenomenalan,a što mene briga što misli ovaj asterix1 koda on ima odličan dizz.
Svaka čast Lenčo skidam kapu.
Manki

asterix01 kaže...

Manki očito ti nisi neki baš pristojan pingvin čim me ovako vrijeđaš?
imaš li ti blog-Daj mi link.
lenčo mislio sam da su na ovom blog pristojni

Anonimno kaže...

aje ovo je pixo on je legenda i promjenio sam mišljenje ovaj dizz je super.
Jeli tako Pixo-Manki?

Pahi:)

Anonimno kaže...

Pahi legendo tako je.Hvala što me braniš i super što se i tebi sviđa dizz.

Asterix01 kaže...

Manki ja tebi neželim ništa napraviti-ti imaš svoje mišljenje a ja svoje.A kad si pahiju rekao ,,Hvala što me braniš...'' ja te nisam ni napao. :) :x

Anonimno kaže...

CIGIĆ!

kostica1 kaže...

Super je dizajn sam bi mogao promijeniti pozadinsku boju u neku tamniju boju.

:)

Anonimno kaže...

sve je supper

perooo1

Lenco kaže...

hahaha otkad je ovo bilo

Pahi kaže...

Manki očito ti nisi neki baš pristojan pingvin čim me ovako vrijeđaš?
imaš li ti blog-Daj mi link.
lenčo mislio sam da su na ovom blog pristojni

hahhahahahahhahahahhahahahhahahahahahha

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!