subota, 24. srpnja 2010.

Card Jitsu Natjecanje

Natjecanje je završilo. Sjajno smo se zabavili. Čestitam Dodu koji je pobijedio i zahvaljujem se svima koji su došli.





~ Lenčo

Broj komentara: 6 :

Anonimno kaže...

Na kraju krajeva, bilo je super i drago mi je što sam barem učestovala, čestistitam Dodi211 na pobjedi, iako znam da ga nije disconect kao što je rekao jer sam prvu ja bila u prednosti. Jako sam puno vježbala za ovo natjecanja ali i dogurati do polufinala bilo je dobro!

Arijel

Anonimno kaže...

Hvala , Lenčo trebalo bi pisti čestitam dodi ali ne zamjeram ti za tu malu grešku. Dodo211

Lenčo kaže...

hh ja sam iz dubrovnika mi ti ovdje tako govorimo

Austria5555 kaže...

Drago mi je da sam sudjelovao na natjecanju,S tim da sam od pocetka bio zbunjen oko pocetka natjecanja ..Ali nema veze sve je lijepo zavrsilo i svi smo se nadam dobro zabvali.

Austria5555

P.S.Lenco dobra ti je ova prva slika smnom(hehehe).

Anonimno kaže...

ja nisam mogo doć...


perooo1

Pahi kaže...

hh on je iz dubrovnika mi ti ovdje tako govorimo

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!