subota, 24. srpnja 2010.

Card Jitsu Water - Card Jitsu Snow teorija

Mnogi misle da će ove jeseni doći Card Jitsu Water a i ja sam jedan od njih.Pa evo što ja mislim o tome.Ja mislim da će Card Jitsu Water i Card Jitsu Snow doći jer ima i dokaza za to.Prvi dokaz su Card Jitsu Water igračke koje će od 10.listopada biti u prodaji.Drugi dokaz je ispred dojoa.Tamo ima vulkan za Card Jitsu Fire.A po mojoj teoriji tamo gdje je slap bit će Card Jitsu Water a u planinama će biti Card Jitsu Snow.

Treći dokaz je u Card Jitsu Fire.Kada razgovarate sa Senseiom kliknite na Amulet.Sensei će vam pričati o njemu.

Pogledajte bolje što on kaže.Govori da će nam Amulet otvoriti mnoga vrata,a otvorena su vrata Card Jitsu Fire a druga dvoja vrata još čekaju.

Ovo samo ja mislim i ne znači da će ovo ovako biti.

Lenčo

Broj komentara: 11 :

Black PP kaže...

Super! I ja sam jedan od njih i po nekim pretpostavkama CJ Water dlazi 10. listopada kao i prošle godine CJ Fire.
CJ Water igračke još nisu u prodaji nego će stići 10. listopada.

Lenčo kaže...

oh,hvala

kostica1 kaže...

Ja mislim da je tako, ali ne mislim da će desna planina nego ljeve planine biti card-jitsu snow

Lenčo kaže...

hmm,možda :D

Pahi kaže...

kako kul

Anonimno kaže...

Mislim da si u pravu Lenčo. Jer kad je riječ o Card Jistu, vidite li ona dva mala znaka pored ono dvoje vrata?
Da to su znakovi vode i snjega, predpostavljam da će kod onih stepenica u Ninja Hideout biti sagrađen i mali ulaz do Card Jistu Water, a predpostavljam da će Card Jistu Snow, biti smješten u nekim tajnim prostorijama koje će pingvini morati otkriti ali je sigurno da neće doći 10. listopada kao Card Jistu Water, nego sasvim slučajno kao Card Jistu Fire!

Anonimno kaže...

...I još nešto želim reći, Možda će se ova dva nova Card Jitsua srivati u Card Jistu Fire jer je Sensei rekao da će ova amajlija otvarati sva vrata, a to znači da za nove Card Jistue neće biti potrebna nova amajlija!

Arijel

Anonimno kaže...

ajme pa naravno kome uopće treba nova amalija uopće ni ne trebaju stavljat nikakav (NOVI) katalog.pa šta će nam uopće,samo ćemo se boriti za nagrade.
Pahi

Black PP kaže...

Arijel, ja znam da 10. Listopada dolazi CJ Water. Prvo igračke, tada je i Mimo777 to osobno rekao. A i CJF je izašao na 10.listopad . To je logično i CjF nije slučajno izašao nego se planirao 1 mjesec.

Anonimno kaže...

HRVASTKI PARTY!!!!!!
SERVER:KLONDIKE
MJESTO: MOUNTAIN
DATUM:26.7.2010
VRIJEME:13:00
Nadam se da ćete doći.
Dodo211

Pahi kaže...

I imao si pravo. Znalac si pravi i zato imaš pun #respect #od #mene #lencocphrvatska #numberone #hashtag

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!