ponedjeljak, 30. kolovoza 2010.

Pitanja i odgovori #1

Tony:
P: Koji ti je bio najbolji party na Club Penguinu?

O: Najbolji party na kojem sam ja bio mi je Holiday Party 2009.

Din:
P: Trebate li još ljudi na blogu?

O: Ne trebamo još ljudi na blogu. Trenutno na blogu radimo ja, Dj Manki07 i Pahi8.

Dodokoce:
P: Koliko ti imaš test penguina?

O: Nemam nijednog test pingvina ali imam svog drugog pingvina, zove se Croatia Guy.

Black PP
P: Kako si saznao za CP?

O: Zapravo je moj brat saznao za Club Penguin tako što su njegovi prijatelji igrali CP pa je i on počeo igrati Club Penguin preko stranice Miniclip. Zato mi se pingvin zove Orsat a ne Lenco.

Luka:
P: Je li mogu postati besplatan member dosadno je ovako.

O: Ne možeš postati besplatno member. Membership se plaća!

Mr Einstein4:
P: Koliko ti je star pingvin?

O: Moj pingvin danas ima 612 dana.

Perooo1:
P: Kako si? Znaš li kada dolazi Rockhopper? Koliko ti je star pingvin i
koji ti je prvi item?

O: Dobro sam, hvala na pitanju! Rockhopper dolazi za Fall Fair. Moj pingvin danas ima 612 dana. Prvi item mi je bila božićna kapa s božićnog partya 2008.



Lenčo

Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!