utorak, 31. kolovoza 2010.

Rockhopper je sve bliže.....

Rockhopper i njegov puffle Yarr sve su bliži našem otoku. Jedva čekamo!



Pahi

Broj komentara: 15 :

Anonimno kaže...

jea

A****L kaže...

Dobar dan Lenčo.Ja sam A****L (ako možeš dešifriraj mi ime!!! :X )
Blog ti je grozan!!! :p

Anonimno kaže...

Arijel!!!!!!!!!!BY:Dodo211

Lenčo kaže...

To je Arijel -.- a to što misliš da mi je blog grozan, baš me briga. Nemoj ga posjećivat!

Pahi kaže...

Arijel glupačo.Nije nama blog grozan,ako želiš reći da je nekome blog grozan TO RECI SAMA SEBI!!!
P.S. Samo si ljubomorna .

Mr Einstein4 kaže...

Lenčov blog je najbolji.I svattko zna da si ti to Arijel!Svatko to zna.Svaka čast Lenču kako se potrudio za svoj blog.Bravo Lenčo najbolji si.:-D

Lenčo kaže...

:-D

Anonimno kaže...

da...lenčov je blog supera tvoj grozan! Ja mislim da Rh dolazi u petak!



perooo1

Tony kaže...

:D Ariel A****L xDD

Tony kaže...

Ariel molim te si pogledaj svoj blog.
Slike su ti CRNO BIJELE. Kad sam ga vidio osjetio sam da sam ušao u 18 stoljeće.
Ionako vrijeđaš najbolji blog u HR, a i u ENG. da je grozan. Samo si ljubomorna jer je tvoj blog za povratit.
PS: yap Rockhopper uz Fall Fair dolazi u petak JEJ!

Licma kaže...

da arijel glupa si i supp mu je blog

asterix01 kaže...

UFFFF PA mogla si barem malo BOLJE to svoje glupo ime dešifrirati, pa naravno da ću pogoditi jer si stavila adresu tvog bloga iz ''18 stoljeća''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kako glupa možeš biti :S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

asterix01 kaže...

cpforum.bforum.biz XD

Pahi kaže...

Moro je reklamirat hahahha

Lenco kaže...

hahahahhaaha

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!