subota, 4. rujna 2010.

Vidio sam Rockhoppera

Danas na serveru Crystal oko 12 sati, pronašao sam Rockhoppera! Dobio sam pozadinu i marku.

Da dobijete pozadinu, otvorite njegovu igračku karticu i kliknite kutiju.

To je nova pozadina, ja imam i staru:

Ako ste u istoj sobi kao i Rockhopper dobit ćete marku.


Tko je Rockhopper i kako ga pronaći?

Rockhopper je pingvin koji dolazi svako 3 mjeseca u Club Penguin. Ima svoj brod Migrator. Rockhopper svaki put donese darove koji se nalaze u Migratoru.

Rockhopperova igraća kartica:

• Rockhopper je crveni pingvin sa veoma uočljivom kapom i bradom.

• Rockhopper najčešće ide u poznate server(Mammoth, Yeti, Marhmallow)

• Rockhopper mijenja servere svakih 15 minuta.

• Rockhopper može biti dostupan i do 3 servera istovremeno.

• Rockhopper je uvijek okružen pingvinima.

Lenčo

3 komentara :

Anonimno kaže...

hhh...ja i ti samo ga vidili u isto vrijeme i na istom mjestu...xDDD


Perooo1

Lenčo kaže...

da :D

Pahi kaže...

xDD

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!