nedjelja, 24. listopada 2010.

Club Penguin 5. rođendan

Club Penguin slavi svoj 5. rođendan. Party bi trebao trajati samo jedan dan, ali možda se produlji kao i prošle godine.

Da uzmete party šešir samo trebate kliknuti na poklon. Ovaj šešir ima čak pet boja.

Kliknite tortu da dobijete novu marku.
Došao je i novi yearbook.
Lenčo

Broj komentara: 10 :

Chrasera142 kaže...

Header ti je najgluplji do sada. Ne piše nigdje Lenčo club penguin hrvatska. Onaj duh je na google tražilici slika, pozadina sa jednog bloga (zaboravila sam ime,)a logo halloweena svi znamo gdje pronaći.

Header-GLUP KAO NIKAD!!!!!!!!!!!!!

P.S. Ja nisam Arijel ja sam Chrasera142.

Tony kaže...

ako želiš znat taj drugi blog je MOJ i sad neće opće maknit pozadinu isto tako i pin tracker -.-

Pahi kaže...

Eh,možda si to baš ti arijel!Jer,zašto bi spomenula arijel u priči?Milim,gledam ti url i nije onaj blog iz 18.stoljeća,ti si to možda promjenila.I ja nisam zaboravio kad je arijel (možda ti) komentirala ovaj blog.Možda ja griješim,ali....

Mr Einstein4 kaže...

Šta je to!!Opet ti!Arijel,arijel,arijel.Sigurno si ti to.-.-Da znaš slažem se s Pahijem.Srami se,tvoj blog iz 15.stoljeća nije ni do nožnog prsta od Lenčovog,Tonyevog bloga iz 21.stoljeća.U kojem smo stoljeću?!Naravno 21.,prestani kritizirati ga prvo pogledaj tvoj jadan blog i onda zaključi.Ne znaš bloga.-.-.Srami se!

asterix01 kaže...

Nevjerujem da je arijel, no ipak sumljam na nju. Što ti misliš lenčo? Ja nikada nisam viddo ovu Chrastehuhuhdhsuhcus kako se već zove :/

Lenčo kaže...

zna se da je to arijel jer je napisala P.S. Ja nisam Arijel ja sam Chrasera142 -.-

Pahi kaže...

Ovo arijel radi zato što smo mi nju zafrkavali zbog njezinog bloga.Što mislite jeli to osveta?
Mislim,stvarno si glupa ako si došla Na Lenčov blog jer svi smo mu prijatelji i podrška i nedamo da to govoriš na ovom blogu.Ajde sad jedi govna i goni se na svoj blog iz 15.stoljeća -.-

asterix01 kaže...

;)

Anonimno kaže...

hahahahahahaha!!

Pahi kaže...

stvarno za umrijet hahahha

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!