utorak, 26. srpnja 2011.

Card Jitsu Natjecanje #2

Drugo Card Jitsu Natjecanje je završilo. Nije bilo tako dobro i zabavno kao prošle godine, ali svejedno smo se sjajno proveli. Nije nas došlo pola i radi toga sam malo razočaran. Da ne duljim.... Pobijedio je Milos6684! Ispao je u prvoj rundi, ali je kasnije ponovno ušao u borbu. S njim se u finalu borio Rex 99712.



Nadam se da će se natjecanje održati i sljedeće godine barem da ga netko drugi održi ako ne ja!

~ Lenčo

Broj komentara: 6 :

Milos Curcic kaže...

Da to sam ja!! Srpski pastuv!! MILOŠŠŠ ĆURČIĆĆ (Srpski Roki Balboa samo ne za boks nego za cj)

Lenco kaže...

xD

Kristijan15 kaže...

jbg ja nisam doso i koja je nagrada?

Lenčo kaže...

member pingvin od 1800 i nešto dana

Pahi kaže...

bannani xD

Lenčo kaže...

nije dao sa mu drugog

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!