nedjelja, 27. studenoga 2011.

Kraj Club Penguina?

Poznata skupina hakera LULZ opet prijeti. Na YouTubeu se pojavio novi video o uništenju CP-a na kanalu LULZcp. Ne zna se tko je napravio kanal ni video. Navodno će Club Penguin pasti 29.11.2011. što je u ovaj utorak. Za početak će se Club Penguin sporo otvarati zatim će polako biti uništen, a nakon toga će provaliti u CP Database i izbrisati SVE. Video:


Vrlo je vjerojatno da je video samo da zastraši sve igrače Club Penguina, ali tko zna. Svi znaju da se s LULZom ne valja šaliti. Uzmite za primjer slučaj kada je ovega ljeta hakao blog poznatog CP bloggera Monchocha.

~ Lenčo

Broj komentara: 9 :

Milos Curcic kaže...

Crkni LULZZZZZZZZZZZ

Tdog76 kaže...

Care mozes li mi objaviti membership code.

Tdog76 kaže...

I Jeboih LULZ.Nedo bog da sruse KLUB PINGVIN

Pingu26987 kaže...

Ja sam imao priliku popričat s tim likovima (preko jednog chata) i nisu baš za šalu :S
pozz cp :(

Tdog76 kaže...

Pingu sutra smo jadni

Tinosaur kaže...

LULZ je lud!Nemogu srušit cp!Disney to neće dopustiti.Ali ako se to dogodi disney će pomoći!!!

Tdog76 kaže...

Prijatelju na tvojoj sam strani.Ali ako ga sruse ode mi svaki dio odjece :(.LULZ nije za salu.

Bubalo3 kaže...

Nismo s obzirom da je 2.12., a cp je još tu.

Bubalo3 kaže...

Ali fakt se neće učitat

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!