utorak, 7. veljače 2012.

Druga godina ovog bloga!

Prije tri godine, 29.2.2009 napravio sam svoj blog o Club Penguinu. Nisam znao baš ništa o bloganju. Na chatu sam upoznao prijatelja 1malog nekoć poznatog igrača Club Penguina u Hrvatskoj. On mi je stvarno pomogao i objasnio osnovne stvari. Taj stari blog nije bio ni blizu ovom blogu kakav je danas. Nije bio Bog zna kako poznat, ali ga je posjećivala nekolicina igrača. S blogom sam završio krajem 12. mjeseca 2009. godine. Ali sam se vratio 7.2.2010. i započeo novi blog koji je polako postajao poznat. S vremenom sam 2010. postajao sve profesionalniji i bolji. 2011. godine mi je cijelo vrijeme bio konkurencija Mr Einstein4 kojemu sam ja pomagao u njegovom samom početku još 2010. Mislim da mi dvoje trenutno držimo najjače i najbolje Club Penguin blogove u Hrvatskoj, kao nekada Bubalo1 i Cb Hr! Nadam se da ćete nastaviti čitati ovaj blog svaki dan te uvijek biti sigurni da je pravo mjesto za novosti iz svijeta Club Penguina.

~ Lenčo

Broj komentara: 9 :

Anonimno kaže...

Svaka čast i tebi i mr-u,sve pohvale :)

~Pingu26987

Lenco kaže...

hvala pingu :)

Mr Einstein4 kaže...

sve naj lenčo :) Pamtim još dobro to kad si mi pomogo ;)

Lenco kaže...

hvala mr :D

Mr Einstein4 kaže...

ma np lenčo :D

Noa Monster kaže...

sve naj lenco najbolji blog hrvatske :)))))

Anonimno kaže...

ma tvoj je blog jednostavno najbolji!!! :):):)

~banana777

Lenco kaže...

Hvala puno svima!

Tante Fadila kaže...

Čestitam Lemčo, samo naprijed... :)
Većina može samo naučiti od tebe. :))

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!