subota, 7. travnja 2012.

Arctic White - nova boja

U prošlom postu ste sigurno primjetili da je moj pingvin na nekim slikama bio bijele boje. Bijela boja se još ne može kupiti u Club Penguinu. Samo je mogu imati hakeri i testeri. Meni je Legofan uspio hakirati bijelu boju, hvala Legofan! Ta nova bijela boja se zove Arctic White. Priča se da će ova boja službeno doći u Club Penguin preko Earth Day Partya 2012 koji počinje 19.4.


Na serveru Sleet možete susresti puno pingvina Arctic White boje, a na taj server inače idu pingvini s rijetkim itemima. Bijeli pingvini su uvijek zaokruženi drugim pingvinima koji stoje u čudu i pitaju kako dobiti bijelu boju.

Ja i pingvini koji su me okružili:


Arctic White na igraćoj kartici:


Arctic White boju ćete i vi ubrzo moći imati, samo se strpite!

~ Lenčo

Broj komentara: 13 :

Anonimno kaže...

lenčo nemoj imat tu boju na sebi jer mene su banali na 72 sata zbog toga


-mate

Lenco kaže...

i meni -.-

Mr Einstein4 kaže...

i mene su isto banirali lenčo -.- i gpa takođe bolje biti na starim bojama i ne dolaziti na sleet :/

Lenco kaže...

da :/

Butko Freerunner kaže...

mene nisu banirali ljudi ja sam sada hakovo bjelu boju xD

Butko Freerunner kaže...

ljudi ja sam hakovo i nisam dobio ban :D

Ivo10003 kaže...

ha ha ja nemam pojma kako se hacka :D :D :D

Pahi kaže...

boli nas kurac što neznaš hackat xD

Ivo10003 kaže...

šta psuješ

Anonimno kaže...

babi se prohtjelo :D

Anonimno kaže...

kako to da to još nisu bannali? sada automatski te forever bannaju :O

Lenčo kaže...

banali su me na 72 sata

Anonimno kaže...

hahahha mene nisu nikako banali :PPP nisam ni imo boju arctic white xD

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!