petak, 31. kolovoza 2012.

Party je bio fantastičan!

Hvala svima koji su došli na moj zadnji party ovega ljeta. Bilo je sjajno. Letili smo, bušili, igrali sled race... Uglavnom bilo je jako zabavno!

Slike s partya:

Početak:


Party se zakuhava:


Ja sam počeo bušiti i odjednom su to svi počeli raditi hahaha:




Premjestili smo se u moj igloo:



I pri kraju smo igrali Sled Race:



Perooo1 je dobio membership kod. Čestitam Perooo1!

A zabunom smo dali dva koda, ako ste vi dobili drugi kod, javite nam se u komentarima!

~ Lenčo

Broj komentara: 16 :

Anonimno kaže...

Party je bio jednako dobar kao i card jitsu ;)

Kinggong1 kaže...

nije bolji od card jutsu!

josip kaže...

hahaha glee mene s cvijeticem

skater kaže...

za me party bio tak tak nije nes bio nisam osvojio member kod ali i nisam mogo jer mi nije pisalo na compu nis uglavnom sve je comp pokvario

Cro76 kaže...

Ej ja sam osvojio membership stalno sam refresha stranicu i kada si upisao prvi kod ubacio sam i osvoji. Hvala Lenco najbolji si. Koliko traje moj membership?

Kinggong1 kaže...

7 dana

Cro76 kaže...

Zar sam dobio membership sam 7 dana?

Perooo1 kaže...

da samo 7 dana.. a ja sam dobio drugi cod... :9 a i to je nešta... bolje išta nego ništa... :D


Perooo1

Tdog76 kaže...

lenco dajem ti 7 7 day membership kodova za jedan treasure book kod mogu dat i 10 kodova.ajd plizz

Kinggong1 kaže...

dacu ti ja card jutsu ako ti meni das 5 coda

Tdog76 kaže...

ja hocu treasure book code nudim 8 codova a kingkong razmislit cu o tvojoj ponudi

Kinggong1 kaže...

dali hoces ili neces?

Anonimno kaže...

vi oboje uopce nemate kodove, ti kodovi koje vi davate su lazni

Tdog76 kaže...

hocu posalji mi cod na aidfetic@hotmail.com a ja cu tebi 5 na tvoju adresu boga mi

Tdog76 kaže...

da ja vidim radil li a onda cu ja tebi poslat boga mi i majke mi i svega drugog ako bude radio

Kinggong1 kaže...

ne prvo ti matejakralj02@gmail.com posalji 1 ako radi dacuti i ja pa mi posle posalji jos 4!Posla cu ti!

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!