utorak, 30. listopada 2012.

Novi Sneak Peek!

Došao je novi Sneak Peek, ali ovaj puta od Spike Hikea. Evo ga:


Dakle na slici se nalaze naočale, a u njima se vidi Herbert, a odmah iza naočala lift. Gdje bi se to moglo nalaziti? Spike Hike je ovu sliku objavio uz sljedeću poruku:

"The EPF has just sent me this image from one of its security cameras! What is happening here?(EPF mi je upravo poslao ovu sliku iz jedne od sigurnosnih kamera. Što se događa ovdje?)

Eto napisao sam vam čak i prijevod, doviđenja do sljedećeg posta. 

~ Leo

Broj komentara: 5 :

Anonimno kaže...

ovaj lift ti je u epfu a naocale su od garya (barem ja mislim)

~mate

Anonimno kaže...

mate hvala na komentaru i ja sad to mislim :))

skater kaže...

pa da i ona kamera u epfu zapravo znte ona u misiji za spy phone bar ja mislim tako

Cp Lover kaže...

na prvom staklu od naočal vidi se Herbert kako vuće Garya za ruku a na drugom staklu je njihova sjena :D

Pingy Ping 1 kaže...

ja mislim da herbert oblači gary-ev kostim

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!