četvrtak, 22. studenoga 2012.

Aunt Arctic je The Director!

Pozor! U ovom postu se prikazuje završetak Operation Blackouta koji se može odigrati uz pomoć glitcha pa ako ne želite vidjeti kraj prije vremena, prestanite čitati ovaj post.


I ja sam već odigrao zadnji dio Operation Blackouta, ali vam neću reći kako to učiniti, jedino ako baš želite ostavite komentar pa ću vam reći.


~ Lenčo

Broj komentara: 9 :

Anonimno kaže...

i ja sam rijesio tu zadnju puzlu ali nisam dobio taj video nego samo dobio kao nekakav stol ili nesta... i mislio sam da ce.biti tako... bilo bi zanimljivo da hebert ga/ju (ako bas ne zelite saznati) uhvati i ubije pa da netko drugi mora nasljediti njeno/njegovo mjesto ali da mi ne znamo tko...

perooo1

Anonimno kaže...

ma disney ce sigurno napravit da Herbert ubije Aunt arctic hahah xD

Anonimno kaže...

da... xD i u naslovu ti se vidi ko je direktor.. tako da.mi malo nema smisla ono sto si napiso ako ne zelite saznati...

perooo1

Perooo1 kaže...

oops mislio sam da je to lenco.. nisam gledo ko je komentiro.. xD

skater kaže...

eeeeeeeeee ljudi ja znam glitch i sve sam preso na kraju cemo dobit ono za bazu kao hq

Anonimno kaže...

perooo1 naravno da je lenco napiso ja negrijesim xDDD a skater kazi kak si uspio :)

Anonimno kaže...

molim te reci

Tinosaur kaže...

reeeci

Anonimno kaže...

neće,ali bi bilo cool XD

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!