utorak, 27. studenoga 2012.

Nova Club Penguin membership kartica!

Napokon je izašla nova membership kartica sa itemom koji se smatrao misterijem.



Kada aktivirate membership s ove kartice, trajat će vam 3 mjeseca. No, kad dobijete membership dobijete i  snowstorm suit. Meni se ovaj body item jako sviđa. A evo kako izgleda na pingvinu:
U pozadini kartice se vidi Dojo, a još se ne zna zašto, ali mislim da će ubrzo doći snow dojo :)

~ Cro76

Broj komentara: 9 :

Anonimno kaže...

Joooj što bi htio imati ovaj item i membership! Jako dobro stoji na pingvinu

Anonimno kaže...

ja mislim da je pozadina od dojoa jer brzo dolazi card jitsu snow,možda je ovaj item vezan uz snow dojo,vidiš u kojem je položaju ovaj pingvin sa slike!

Cp Lover kaže...

Dali je netko od vas ikada kupio membership preko interneta?? pitam da vidim je li sigurno!!!

Anonimno kaže...

ja sam ga dva put kupil i sigurno je!!!


-Dino-

Anonimno kaže...

cp lover sugurnost ti daje i to sto je dinsey u pitanju

skater :-) kaže...

cro cestitam na prvim postovima dobri su meni ali lenco je glavni meni su odlicni samo tako nastavi

Anonimno kaže...

Cp Lover ja jesam 100% sigurno

Cp Lover kaže...

Hvala vam !!:D

admin kaže...

ja sam imala member samo tjedan dana

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!