subota, 29. prosinca 2012.

Prehistoric Party log off zaslon

Club Penguin je postavio novi log off zaslon.


Piše "Members can fly, stomp, roar". Što znači da će se memberi moći pretvoriti u dinosaure!

Iskreno, meni se ne sviđaju sve te transformacije na Club Penguinu. A vama?

~ Lenčo

Broj komentara: 14 :

DeluXe661 kaže...

NE to je Club penguin a ne Club dinosaur

Anonimno kaže...

ni meni,na kraju ćemo moć bit sve samo ne pingvini -_-

Anonimno kaže...

Eto meni se svida :DDD

Anonimno kaže...

Ne zaboravite da je sutra Giveaway!

skater profi i difty kaže...

ww di je giveway

Lenčo kaže...

bit ce na blogu

Anonimno kaže...

U 18:00 sati ali ne brini napisat cu post. :)

Anonimno kaže...

Meni se ne svidaju sto ovi iz cpa izmisljaju neke nove partye.. Super hero party, taj sto ce sad doc... Najbolje mi je bilo kada je sve bilo po planu. Prvi ili drugi mjesec puffle party, sesti mjesec music jam i ovi ostali... I ja bi jedino da ukinu onaj party gdje igras igrice pa dobivas kartice, pa ih zamjenis za nesta... The fair party ili tako nesta...

Perooo1

skater :-) kaže...

ok hvala lenco

hambulbabul kaže...

Ja ništa ne kontam.

Anonimno kaže...

ja isto mrzim ove transvormacije, jedino je bilo dobro kada smo mogli postat duhovi ovo ostalo su meni gluposti

~mate

Lenco kaže...

da i meni

Anonimno kaže...

Ljudi, sta je awesomness of CP? Jel to neka stranica ili? Pitali su me jel bi se htio prijaviti za posao u tome a ja nemam pojma sta je to... xD mislim da sam jednom cuo za to, al ne znam sta... Ako prihvatim, sta bi tamo trebo radit?

Perooo1

Anonimno kaže...

Nisu nesto glupe,ali su veoma doasne,stvarno je bilo dobro ono s duhovima i ovaj mi se praty svidio s forstom.

Kulja

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!