srijeda, 30. siječnja 2013.

Card-Jitsu Snow USKORO!

Club Penguin je na svojoj stranici najavio Card-Jitsu Snow. Card-Jitsu Snow smo čekali jako dugo, što će uskoro prestati jer Card-Jitsu Snow dolazi sljedeći mjesec!


Ovo je veliki događaj! Zato svoje mišljenje o ovoj obavjesti napišite u komentaru.

P.S. Ja sam često bio nedostupan na blogu zbog svojih privatnih razloga... Ali to će se promijeniti jer sve najnovije informacije iz svijeta Club Penguin možete pratiti putem ovog bloga! :D

~ Leo

4 komentara :

Anonimno kaže...

Kak sam ovo lijepo reko na kraju divim se sam sebi :DD

Anonimno kaže...

jedva čekam :D

Skater Profi kaže...

ja sam se rasplakao od ljepote,ali kad ces mi pozivnicu dat

Unknown kaže...

pa to sm vidio i prije ovog na club penguin blog tamo ima puno takvi događaja i zanimljivosti:)

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!