ponedjeljak, 7. siječnja 2013.

Club Penguin Prehistoric Party TV reklama

Trainman s bloga clubpenguinmemories.com je snimio reklamu koja se emitira na Disneyu i na Disney XD kanalu i postavio ju je na YouTube.


Čini mi se da će ovaj party biti puno bolji nego što sam mislio! Koja su vaša očekivanja? Možete ih napisati u komentarima.

~ Lenčo

Broj komentara: 9 :

Anonimno kaže...

xD meni nece ucitat Disney xD

Perooo1

Anonimno kaže...

pozadina vam je odvratna D: Mislim onak,ddd,plavo i smeđe ijuuu D:

onaj koji si bar zna ime napisat-Skater kaže...

ako ti je odvratna netrebas ju gledat Nepismeni Anonimni(to ti je ime i prezime)

Lenco kaže...

pozadina je s cpa, za prehistoric party, uskoro ce i prehistoric header

Skater Profi kaže...

lenco nemoj se s njim raspravljat stalno nas vrijeda i tebe i mene i wwa i sve

Anonimno kaže...

ja danas cijeli dan gledam disney i nisam vidila tu reklamu O.o

Anonimno kaže...

ooga booga XD

~mate

Anonimno kaže...

mozda nema u nas

Ivjak kaže...

Ja sam gledo Disney,Disney XD i Nickelodeon i bila je reklama :)

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!