četvrtak, 17. siječnja 2013.

Gary na partyu!

Bok pingvini!

Kao što sam napisao u prethodnom postu došao je Prehistoric Party, a tako i maskota Partya. Ovaj put je to Gary. Idemo vidjeti kako izgleda. Ovo je Garyeva nova Prehistoric igraća kartica:


Gary kao pingvin mi izgleda drugačije, nekako me podsjeća na ove iz Penguin Style kataloga, ali nema veze idemo dalje. Ovo je garyeva nova pozadina:


Vaše mišljenje o Garyovoj pozadini napišite u komentaru. Pozdrav do idućeg posta!


~ Skater Profi

Broj komentara: 9 :

Anonimno kaže...

stavite gdje su ona jaja

Skater Profi kaže...

za to cekam membere

Skater Profi kaže...

ww,lenca i druge

DeluXe661 kaže...

i mene podsjećaju na one iz kataloga nekak im sad tijelo dugo a stopala veća nisu ko prije

Perooo1 kaže...

isuse moj bože.... šta urade s igricom i tim novim designom... O.O

Anonimno kaže...

da odlicno je :DD

Skater Profi kaže...

ali mene zanima vase misljenje o mojim postovima

Anonimno kaže...

Napokon sam postavio Tracker! :DDD

DeluXe661 kaže...

ma dobri su ti postovi

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!