ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

Novi Log off zaslon + Novi Sneak Peek

Pozdrav svima!

Dostupan je novi Log off zaslon. Evo kako izgleda:


Ova slika govori o novom Hollywood Partyu koji dolazi 14.02. Member igrači će moći biti zvijezde, hoće li biti opet transformacije ili? Vaše mišljenje napišite u komentaru. Spike Hike je na Twitteru objavio novi Sneak Peek za Hollywood Partry, evo kako izgleda:


To bi bilo sve za sada, uživajte u ostatku dana!

~ Leo

Broj komentara: 7 :

Anonimno kaže...

Neće biti transformacija, mislim.


Felipe Vii

Anonimno kaže...

Mislio sam zbog one hobotnice... Hvala na mišljenju! ;)

DeluXe661 kaže...

ja mislim da će to biti kostim vidiš stopala ispod usta xd

Skater Profi kaže...

ww budes mi molim te poslao pozivnicu da mogu opet pisat

Anonimno kaže...

Ma do party cemo dobijat jos jako puno sneak peekova pa cemo saznat, skater kad budem bio na chatu onda ces mi da opet mail...

Unknown kaže...

ja mislim da se nećemo moći transformirati ali će biti kostimi tako ja mislim!!!!!!!!!!

Skater Profi kaže...

ok ww

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!