četvrtak, 17. siječnja 2013.

Prehistoric Party 2013

Pozdrav pingvini!

Na Club Penguinu je počeo Prehistoric Party. Za početak evo par slika iz Club Penguin-a.
Kada uđete u Club Penguin prva stranica će vam izgledati ovako:


 Zanimljivo, zar ne? Još da u uvodu kažemo da su došli novi smajlići, a stari su nažalost nestali:


Na ovom Partyu cilj je da se skupe sva jaja i da se možete pretvoriti u dinosaure. Na ovakvim mjestima imate igru u kojoj trebate skupljati jaja:


Ovo je igra koja se zove DinoDig:


Kad skupite jaje možete kliknuti na njega i na tipku "Transform" da bi se transformirali u dinosaura. Vidite da mi fale još dva jaja da osvojim sporednu nagradu za sve pingvine: kostim dinosaura:


I za kraj ovog dugog posta još pregled kataloga:

1.stranica (za ne-membere i membere):


2. stranica:


3. stranica:


4. stranica:


5. stranica:


Evo, to bi bilo sve od mene za sada. Komentirajte moje postove jer sam novi u ovome da znam što da popravim. Ja vas sve lijepo pozdravljam do idućeg posta.

~ Skater Profi

3 komentara :

hambulbabul kaže...

Skater Profi možeš li mi molim te reći hoćeli možda nestati kad skupimo jaja onaj kostim do sutra?

Anonimno kaže...

Neće nebrini.

Anonimno kaže...

gdje se nalaze te igre

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!