petak, 22. veljače 2013.

Našao sam je!

Danas na serveru Big foot našao sam Aunt Arctic.

Evo slike:


Kao što vidite i ona je dobila kipić.

Ako niste znali postoji jedan glitch s kojim možete ući u njen igglo. Nažalost neznam kako ući, ali mi je jedan prijatelj uspio slikati njen igloo. Samo da znate da je to igloo bez stvari. Na jedan tren se pojavila i Cadence, ali je otišla za par sekundi.

Skater Profi

Broj komentara: 8 :

DeluXe661 kaže...

a profi jbg ja te razumio alaska

Skater Profi kaže...

pa bila je i na alasci ali je na alasci nisam naso samo su ljudi slikali

Felipe Vii kaže...

Kako mogu vidjeti koliko je posjetitelja posjetilo moj blog? Jel netko zna??

Anonimno kaže...

na početnoj stranici bloggera vidis koliko je na tvom blogu pregleda ili stavi gadget. :)

Anonimno kaže...

na početnoj stranici bloggera vidis koliko je na tvom blogu pregleda ili stavi gadget. :)

Unknown kaže...

aha hvala leo;)

Anonimno kaže...

np

Anonimno kaže...

bravo

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!