četvrtak, 14. veljače 2013.

Tracker Cadence, Sensei, Gary, Aunt Arctic 2013

Pozdrav svima!

Pronašao sam vrijeme i mjesto dolaska  poznatih pingvina! Ovo ne smijete propustiti!

CADENCE 14.2: 3:00 PST Big Surf

SENSEI 16.2: 2:00 PST Alaska 

GARY 17.2: 5:00 PST Abominable 

AUNT ARCTIC 21.2: 2:00 PST Big Foot


 Tracker je stavljen od stranice monchocho.com! (Nažalost Trackeri koje smo objavljivali na prošlim Party-ima su zaštićeni)

To bi bilo sve za sada, sretno u pronalasku!

P.S. Gary i Aunt Arctic imaju novu pozadinu.



~Leo

Broj komentara: 6 :

Anonimno kaže...

Pronašao sam vam Trackere (medu najboljima koji postoji) i informacije o mjestu i vremenu dolaska poznatih pingvina :D Sretno! ;)

Unknown kaže...

kako vam se sviđa moj blog?

skater kaže...

ww hvala ti puno

Anonimno kaže...

ma ovaj peguinlodge zaje... sa tim trackerima jer je zastitio -.-

Tante Fadila kaže...

IMAM PITANJE: Je l' to samo meni ili i vama ne želi prikazati Garya, RH-a, AA i ostale poznate pingvine koje imate za prijatelje?

Anonimno kaže...

meni se to nedogada

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!