utorak, 5. ožujka 2013.

Nova YouTube pozadina!

Pozdrav svima!

Club Penguin je na svom YouTube korisničkom računu postavio novu pozadinu. Evo kako izgleda:


Novi izgled možete pogledati ovdje

P.S. Ovaj tjedan nam nije donosio mnogo zanimljivih događaja, te sam mislio organizirat izložbu hrvatskih crteža na kojima će se nalaziti Club Penguin likovi i slično. Molimo da Vaše mišljenje napišite u komentar ( ukoliko skupimo deset zainteresiranih čitatelja izložba će biti organizirana ) ;)

~ Leo

Broj komentara: 10 :

Felipe Vii kaže...

Ja sam za. Ali kako ćeš to napraviti?

Skater Profi kaže...

za sam,ali nemogu svatit kako ce to izgledat

Anonimno kaže...

Kao prvo, drgo mi je što ste za! :D Vi cete meni na moj mail poslati svoje crteže i to cemo prvo savit na ovaj blog da svi Club Penguin igraci vide nase crteze zatim cemo sve te crteze stavit na jednu sliku i to poslati Club Penguinu njihov odgovor cemo takoder stavit na blog. Cilj ovog projekta je pokazati Club penguinu koliko nas ima i zabaviti se :D

DeluXe661 kaže...

ja sam za ali ja ti neznam slikat i te vr***** pravit

Unknown kaže...

aha ja imam več jednu sliku:)Pa ču vam je poslati jel moze?
P.S. lenco jesi li mi napravio ono???

Anonimno kaže...

prvo trebamo skupit jos 5 zainteresiranih onda cemo skupljat crteze, sve informacije kako uslikat itd cemo objasnit u posebnom postu. :)

Anonimno kaže...

ja sam za
~mate

Anonimno kaže...

ja sam isto za

Skater Profi kaže...

i dift je za pito sam ga

Anonimno kaže...

ja sam za

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!