petak, 8. ožujka 2013.

Prva hrvatska izložba Club Penguin crteža!

Pozdrav svima! ---- Preostalo: 0h OCEKUJEMO ODGOVOR! :D ----

Kao prvo htio bih se svima zahvalit koji su podržali ovu izložbu! Ova izložba crteža ima jednostavan cilj pokazati Club Penguin timu koliko nas ima. Sve što je potrebno za sudjelovanje u izložbi je:

1. Nacrtati crtež do 18.3 u kojem će se nalaziti Club Penguin likovi (Pingvini, Herbert, Klutzy...)

2. Crteži mogu biti nacrtani na računalu, tabletu, papiru i slično koristeći se bilo čime i bilo kojim programima. Primamo čak i "Custom" pingvine.

3. Uslikati svojim fotoaparatom ili mobitelom crteže.

4. Poslati nam putem e-maila (angrybirds732@gmail.com) ili nam dati putem linka pomoću tinypic.com i URL stavite u komentar.

Crtež ne smije sadržavati proste riječi i svoje privatne podatke ili neće biti objavljen! Vaše crteže ćemo poslati Club Penguin timu i njihov odgovor objaviti na blog.  Ukoliko imate više crteža pošaljite nam sve ako to želite. Za vježbanje možete koristiti ovaj link. Za sva dodatna pitanja napišite u komentaru na koje ćemo u najbržem roku odgovorit. Sretno i uživajte u crtanju! Poslali crteže su (24 crteža):

1. wW Leo Ww 
2. Klokanko                                        
3. Felipe VII
4. Eugen
5. DeluXe661

 ~Leo

Broj komentara: 35 :

Unknown kaže...

http://tinypic.com/r/jzbpq9/6

To je moj crtez!!!!!!!!!!!!!!

Anonimno kaže...

Gdje ti je potpis?

Unknown kaže...

mma koji potpis citiram što je leo napiaso:"Crtež ne smije sadržavati proste riječi i svoje privatne podatke ili neće biti objavljen!

Felipe Vii kaže...

Leo, poslao sam ti crtež na gmail. Kad ćeš mi objavit? BTW, odlično crtaš leo :)

Anonimno kaže...

Objavio i hvala. I svima Vama hvala za crteze :D

Perooo1 kaže...

svaka čast onima koji su to crtali!
kako vam se samo to dalo? xDD


perooo1

Anonimno kaže...

crtezi su odlicni od svakog! :D Pero ako imas neki crtez ili svoj napravljen custom pinigvin i sl. mozes nam poslat :D

Unknown kaže...

ee leo zasto neobjavis od svakoga crteze?Mislim glupo je to što smo se trudili da nacrtamo a nisi nam objavio:(

Anonimno kaže...

Ma mucio sam se kako da objavim sve slike al izgleda neuredno nebrini stavit cu slike ;)

Unknown kaže...

AHA HVALA MA ODLICAN TI JE POST I NE BRINI O SLIKAMA;)

Unknown kaže...

;)

DeluXe661 kaže...

jel ono objavljivanje free i trebali se prijavit????????

Anonimno kaže...

free je

DeluXe661 kaže...

ww kad budeš na catu kad i ja objasnit ćeš mi ili bilo ko kak ono objavit xdddddddd

DeluXe661 kaže...

ak sam uspio na
http://tinypic.com/r/2jbthed/6

DeluXe661 kaže...

ak nevalja jb*

Anonimno kaže...

Delux valja hvala evo ubacit cu je sad :D

Felipe Vii kaže...

Jel može netko staviti moj banner na vaš blog?

DeluXe661 kaže...

ww košto vidim nas je 5 a crteža više
ja ću još nactrtat;)

Anonimno kaže...

odlicno hvala :)

Skater Profi kaže...

ej care poslo sam ti sliku

Anonimno kaže...

di mail mi je prazan !

Skater Profi kaže...

kako
ja sam poslo

Anonimno kaže...

nisam dobio posalji ponovo (angrybirds732@gmail.com) ili uzmi tinypc.com

Skater Profi kaže...

uzo tiny i opet nece

Anonimno kaže...

pa nekad Tiny nece isprve probaj poslje

DeluXe661 kaže...

ja ću sad krenut drugi primjesti ovo gore na vrha bloga please ili napravi slead slika

DeluXe661 kaže...

gotova ode je blicnut pa ću na tiny

DeluXe661 kaže...

http://tinypic.com/r/15p0gtj/6
eto moja ali onaj fotoaparat je**

Anonimno kaže...

jesam, hvala jos jednom :)

DeluXe661 kaže...

a ak im dokažemo da nas nije malo (to ćemo i učinit) nek nam bar hr pin u catalog stave

klokanko kaže...

Odlicno crtate;)

Anonimno kaže...

svaka čast onome ko je crtao onog senseia.
olični su vam crteži,ovo je super ideja :D

Anonimno kaže...

Hvala hvala :)

ne zaboravite da je ostao jos samo jedan dan!

Anonimno kaže...

To ce napravit sigurno ove godine ipak ulazimo u EU :D

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!