četvrtak, 25. travnja 2013.

Odlazak WW-a!

Pozdrav svima!

Ovo je sigurno i moj zadnji post. Nažalost napuštam Club Penguin igru ali to ne mora značiti da odlazim zauvijek. Ja sam napravio svoj penguin account još 22.9.2011. Na njemu sam mnogo radio skupio mnogo markica, itema itd. Kada sam počeo igrati Club Penguin obožavao sam ga, još i dan danas imam spremljen mail o aktivaciji mog pingvina ali to mi je dosadilo. Ja sam bio glavni autor bloga Angry Birds Hr koji je doživio velike uspjehe ali su me spriječile smetnje na blogu, zatim autor ovog bloga već gotovo godinu dana, klokankovog i još uvijek autor Metal Warriors bloga. Uglavnom, ja Vas ne napušutam zauvijek ja ću još uvijek dolaziti na MW Club Penguin chat i njegove bitke sa novim pingvinom ali igrati i pisati blogove ne više. Nadam se da su Vam se svidjeli moji postovi... Ukoliko neko želi nastaviti igrati na mom pingvinu neka mi pošalje mail na angrybirds732@gmail.com i njemu ću dati lozinku korisničkog računa.

Hvala na pažnji i nastavite pratiti ovaj blog koji pišu Lenčo, Skater, Tdog76 i Cro76! ;)

~ Vaš wW Leo Ww

Broj komentara: 15 :

Skater Profi kaže...

nek ti bude sa srećom,uvijek ces bit u mom srcu kao odlican prijatelj

Klorofilip kaže...

Neeee leo molim te ne idi! :(

Anonimno kaže...

Leo najbolji si mi frend zasto odlazis sto te sprecava ne idi ako odes i ja cu otici ali stvarno ti si mi nabolji si mi frend nemoj odlaaziti sada placem ne idiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Zasto odlčazis evoo kada ti odes i ja cu ici:(((((((((((((((((((((
-Klokanko

DeluXe661 kaže...

koji kura* ovaj smara

Anonimno kaže...

ja sam necu igrat cp vise al cu bit na chatu i bitkama :)

Mr Einstein4 kaže...

Istaknut ću Leo da mi je bilo zadovoljsvo s tobom surađivati,igrati i zezati se najviše... Žao mi je što odlaziš al šta ćeš to ti je tako ,želim ti dalje sreće u životu i da se možda koji put čujemo... Ajd sve najbole i čujemo se mi kad-tad bum ti poslal neki mailić al svejedno falit ćeš i meni i cijelom CP Hr-u,bio si istaknut član MW-a,do najboljeg položaja si dospio,sve u svemu...Sretno

Anonimno kaže...

Da i ja tako mislim
-Klokanko

Anonimno kaže...

hvala mr al ja cu bit u mwu na svakoj bitci al necu igrat cp ni pisat postove :)

Lenčo kaže...

zs ides ww? necu nis kilometarsko pisat jer si zapp jos tu pa eto xD

Anonimno kaže...

Lenco nemam pojma pisat kad ne znam sta se dogada na cpu a ne brini na mw bitke cu ic pa svima je pomalo dosadio heheh :D Zaposli skatera da pise novosti hahaha Lenco mozes me izbrisat kao autora al sad cu bit vise na chatu sam zbog drustva.

Skater Profi kaže...

ww ako je tvoja zelja da vise pisem ev vec krecem hehe

Tdog76 kaže...

Leo,bio si dobar blogger.Svi tvoj postovi:walkthroug-ovi,cheatovi,pinovi...sve je bilo OK.Zao mi je sto ides,svoj account mozes dati kome zelis ali te nitko nece moci zamijeniti.Drago mi je sto ces biti na chatu i dolaziti na bike.

-Tdog76

Unknown kaže...

ja sam pobjednik!!! galatasaray

Skater Profi kaže...

gle ti dosadni krpelju, dođi na chat danas u 7 navečer (19:00) i tamo ćemo se boriti pa da vidimo ko će pobijediti

Pahi kaže...

Samo mi nije jasno.. Ko je ovaj Tdog?

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!