nedjelja, 7. travnja 2013.

Snow Beta Hat

Bok pingvini!

Vjerojatno već znate, ali eto za vas koji ne znate, možete uzeti Snow Beta Hat ako pobijedite tri runde u beta testiranju Card Jitsu Snowa. Kliknite ovdje, prijavite se u svog pingvina, pobijedite tri runde i uzmite Snow Beta Hat.


Evo kako izgleda na pingvinu u igri:


Ovo je deveta party kapa u Club Penguinu i dostupna je za uzeti samo ovaj vikend zato požurite!

~ Lenčo

Broj komentara: 8 :

Anonimno kaže...

ma odlicno taman mi je u subotu internet crko sve do dns i tak do kraja ovog tjedna :(

DeluXe661 kaže...

haha xd haha xp lol

DeluXe661 kaže...

ali moreš još nekoliko dana igrat vidi na felipovom blogu

DeluXe661 kaže...

ako neko zna zašto je fico obriso blog nek mi KAŽE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Felipe Vii kaže...

Vidio sam njegov blog, nije ga izbriso. Mislim da je na novoj adresi ili nešto slično.

DeluXe661 kaže...

daj mi link
ae nebili slučajno ti svoj briso dobar je

Unknown kaže...

da evo vam svima linka od ficinog bloga ja jedini pametan sam pronsao stranicu:http://ficinclubpenguin.blogspot.com/

DeluXe661 kaže...

pametnjakoviću naš xd

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!