srijeda, 8. svibnja 2013.

Novosti za CJ Snow party

Bok pingvini!

Danas su došle nove novosti za Card Jitsu party koji će biti ovaj mjesec. Tour Guide kaže da će se u  CJ Fire i CJ Water moći ući i ako niste member. Također kaže da će CJ-ovi biti otvoreni za "duže vrijeme".
Mislim da bi to značilo da će svi Card Jitsui biti i za nemembere. Vaša mišljenja napišite u komentarima.


P.S. Nadam se da mi ne zamjerate što pišem kratice za Card Jitsu.

~ Skater Profi

Broj komentara: 13 :

Anonimno kaže...

which iѕ tо ѕay Runwaу hаs gone so majοrlу dοwnhill this ѕeason.

Incluԁеd in theіr сollectionѕ аre hipster clothing,
harem pаnts, drop сrotch pantѕ anԁ skіrts for men.
The vеry young giгls would dance in thе tοwn squarе and ωoulԁ be rewardеԁ by the
toѕsіng of cοіns.

Hегe is mу web ρage ... www.chi-ad.com

Skater Profi kaže...

shut up and stop spam here

Anonimno kaže...

If youг monеy is living in a ratty оld
ωallet with ripped ѕeams and tatteгеd eԁgeѕ, update it.
The interіors οf the bags
aгe as stunnіng аs the ехterioг,
and the bagѕ aгe quite гoomy, which alloωs for
lots of space tο accommodatе all your essentіals.

Trаvelling bаcκ from a ωorkshop in Iгelаnԁ
а couple of уears back, Ӏ sat myself doωn
at a comfoгtable windoω seat оn the midday Dublin to Geneva flight.


my homepage :: cheap handbags

DeluXe661 kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Skater Profi kaže...

shut up NOW

Cp Lover kaže...

u zadnje vrijeme sve manje pišete postove ,čak niste niti za onaj parti ništa napisali osim odijela od robota ,a tek sada: došla je nova aplikacija za ipad, card jitsu je otvoren za sve,u epf room su došle nove igre... hajde budite kreativni!!

Klorofilip kaže...

Ne zaboravite sutra na moj party!

Skater Profi kaže...

slusaj ti cp lover, ti neznas kakva je kod nas situacija. Mi nemamo vremena za pisat. Svi smo 5. , 6. ,a lenco 1. srednje pa ti sad malo promisli kako nam je.

Anonimno kaže...

oladi dečko !!! najdi si nekog ko će ti moć pisat postove i istovremeno prolazit s pet u školi... i ne bahati se jer sam tak gubiš fanove na blogu!!!!!!¡

-Ema-

Skater Profi kaže...

slusaj me i ti ako nemas koju pametniju onda suti. ti neznas kak je tesko bit u tijeku s cpom koji se mjenja za 180 stupnjeva svaki tjedan i jos bit odlikas u skoli. eto, ja mogu ali mogu pisat samo petkom i vikendom a ak si ti tako pametna onda ti pisi i bas me briga za tvoje ocjene. sta me zivciraju takvi ljudi koji misle da je zivot igraonica.

Anonimno kaže...

zaš šta i ja idem u sedmi razred i znam kakav je život tak da prestani srat !!! da ste više učil na početku godine sad bi vam bilo lakše i ti to dobro znaš!! kao i svi drugi!!!

Cp Lover kaže...

Moja namjera nije nekoga isprovocirati te se ovim putem ispričavam ako sam nekoga povrijedila.Samo sam mislila ako nemožete voditi blog sami zbog puno obaveza ,pokušajte pronači nekoga tko vam može pomoči.Npr: napišite neki post u kojemu tražite nove blogere...

Skater Profi kaže...

ema nemoj me zaje***at ti nemas blog na kojem svaki tjedan moras pisat 10 mini postova ili 3 preko cijele stranice i sta se tice skole ja sam odlikas samo imam zajebane profesore samo da znas i ovim putem te molim da mi se ne petljaš u život

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!