petak, 30. kolovoza 2013.

Odličan party!

Party je završio i bio je izvrstan! Nažalost ja sam zakasnio 15 minuta, a tad vas je bilo najviše. Evo slika:



Malo smo igrali Sled Racing:



Zatim smo pošli u moj igloo:




Pa smo otišli igrati Card Jitsu:



Onda smo pošli letiti u Pizza Parlor:



Pa malo surfati...


Tko se najsmješnije obukao?


Fruit party!


Nakon toga smo na kratko pošli na Ice Berg i to je bilo sve! Party je trajao skoro 1 sat!

A ja sam se uhvatio pisanja ovog posta:


Do idućeg posta...

~ Lenčo

Broj komentara: 6 :

luka kaže...

Ja sam se bas zabaviooooooooooo

Skater Profi kaže...

a ja sam bio najljepši

Cp Lover kaže...

Party je bio odlićan, a najbolje mi je bilo igrati card jitsu i sled racing :D

Mr Einstein4 kaže...

ja sam bio najzgodniji :P

Anonimno kaže...

ah bilo vam je ljepo

Anonimno kaže...

BYE BYE Club Penguin http://prntscr.com/1oxtlj

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!