ponedjeljak, 14. listopada 2013.

Novi party - Operation puffle

Bok pingvini!

Danas sam našao neočekivanu novost i odmah sam je htio podijeliti s vama. Naime, kako piše u naslovu dolazi nam nova "operacija". Riječ je o pufflesima. Našao sam i par sneak peekova pa pogledajte:

Dakle počnimo od početka:

1. Herbert se pojavljuje u videu za Halloween i čita knjigu s puffelsima (vjerojatno Puffle Handbook)
                                         

 2. Na Herbertovoj stranici možemo pronaći ovu sliku i također vidimo pufflesa i stroj:


3. Našao sam sneek peek za novog pufflesa i nove sobe:


Crveno označeno vidimo možda nove sobe, a možda i neki novi party sličan Wilderness Expedition gdje smo pronašli smeđeg pufflesa. 
Na slici vidimo zlatnog pufflesa, hijeroglife i plavo označeno piramidu (nešto slično kao rimski, božanski puffle kao u predstavi "The Golden Puffle"). 
Također možemo vidjeti neko novo kopno ili neki novi otok. Je li to možda novi dio club penguina? Razmislite i komentirajte. 
Vidimo i novce ili kukuruz (nisam još siguran) kojeg smo imali u zadnjoj misiji Veggie Villian i na Medival partyu ove godine (u knjizi čarolija Garyeve "rođakinje" Garyane) na kojem smo mogli vidjeti zlatnog pufflea, ali nećemo se zadržavati na detaljima. Raspravimo ono što znamo. Sljedeći sneek peek:

4. Slika sa dobro vidljivom zagonetkom:


Pitanje je još samo tko je "taj". Ovo sve s Herbertom je u redu, ali još nisam gotov s postom, jesam li? 

                                                               UPOZORENJE                                                           


Sljedeća slika može biti malo uznemirujuća za sve puffleljupce. Za sve posljedice javite se svom liječniku.

Zadnji sneek peek ovoga posta:


Znam kako se osjećate, i ja sam bio o_o PAFF. Pomislio sam "Što je sad ovo pobogu!!" Samo nam još fale hipnotizirani pufflesi. Ha, što ćemo, Club Penguin je nemilosrdan. Još bih mogao napomenuti da će se ovaj party/događaj u CP-u odigrati u 11. mjesecu kao što je većina mojih kolega i predvidjelo. Dakle iz ovoga vidimo da je Club penguin nepredvidljiv i da nam preostaje samo čekati i jednoga dana ćemo ugledati i ovaj natpis na početnoj stranici (naravno na engleskom jeziku):


Pozdrav do idućeg posta!

~ Skater Profi

4 komentara :

Lenco kaže...

odličan post!!

Deluxe661 kaže...

eee prije holivud partya ili kako ocete ja sma na insideru vidio ovaj post
http://prntscr.com/1xgco8

Fico290 kaže...

Da deluxe ova operacija pufflesi je zapravo trebala biti u 3. mjesecu no umjesto nje je došla ona operacija Hot Sauce

Skater Profi kaže...

e deluxe to ti je to

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!