subota, 4. siječnja 2014.

Kad ste napravili svog pingvina?

Dva pingvina, Lucas806 i Coolpool79, su napravili stranicu na kojoj možete vidjeti na koji ste točno dan napravili svog pingvina. Ako vas zanima, evo što trebate napraviti:

Prvo pođite na Club Penguin i kliknite na kotačić u alatnoj traci.


Zatim pogledajte koliko vaš pingvin ima dana:


Nakon toga pođite na stranicu http://penguincreationdate.com/ i upišite broj dana svog pingvina:


I onda će vam pisati na koji ste dan i koje godine napravili svoj Club Penguin račun.


Stvarno fora stvar!

~ Lenčo

4 komentara :

Anonimno kaže...

šta će mi to sranje, ja znam da sam svog napravio 5.12.2009 :Đ

Deluxe661 kaže...

pa ima onih koji neznaju

Lenco kaže...

da :P

Anonimno kaže...

:O pa kak to ne znaju? to je bio za mene povijesni dan!! :D htio sam da to zapišu u knjigu iz povijesti, al su me ona đubrad iz školske knjige odbili... šta oni znaju o povijesti i njenim događajima... -.-

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!