petak, 9. srpnja 2010.

Izjava s partya

Party je bio odličan.Na početku nas je bilo vrlo malo i mislio sam da će party biti katastrofa,ali kasnije nas je bilo puno.






Hvala svima koji su došli!

Posjeti naš You Tube kanal ovdje.

Lenčo

Broj komentara: 10 :

Anonimno kaže...

Party je bio zaista odličan, odlično smo se proveli, bar ja a mislim da je i ostalima bilo super i hvala što si me primio za prijatelja!

Zamoli CP NOVOSTI I CHEATOVI da me intervijuišu. Evo informacija:

Ime pingvina: Arijel
Server na koje će me intervijuisati: Klondike
Dan: 12. srpanj 2010.
Vrijeme: 14 sati
Mjesto: Moj Igloo

Ako možeš to da im preneseš molim te!

Club penguin novosti

Anonimno kaže...

Arijel. mi smo cp novosti i cheatovi.Intervju nemože biti u tvojemu igloo-u nego je svaki intervju u mom ili Tonyjevom igloo-u.

Javit ćemo kasnije

Pahi

kostica1 kaže...

Žao mi je što nisam mogao doći, malo sam bolestan, pa sam onda prespavao party.

Anonimno kaže...

Hvala Pahi, je li ovo ostalo dogovoreno. Nemoj da te ovo zbuni pravopisne greske comp mi nije namjesten na HR.

Anonimno kaže...

Hvala Pahi je li sve ostalo dogovereno

Anonimno kaže...

Oprosti greska

Anonimno kaže...

ok dogovoreno.

Pahi

Anonimno kaže...

Interviju će onda biti u tvojem Igloou pošto te imam za frenda

Anonimno kaže...

oke

Pahi

Anonimno kaže...

Interviju sutra 10 min. ranije! Ok?

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!