četvrtak, 1. srpnja 2010.

Party je spreman

Kao što znate,spremamo još jedan party.Glasovali ste za mjesto na kojem će biti.Odlučili ste!Najviše glasova je dobio Hidden Lake sigurno zato što tamo rijetko bude neki party.Pozivnica za party:


Zahvaljujem se Blacku na ovoj cool pozivnici koju je izradio.

Ako se pozivnica ne vidi,evo kada je party:

9.7.2010.(petak) 13:30
Server:Klondike
Mjesto:Hidden Lake

Uz taj party,bliži se još jedan.To je zajednički party ovog bloga i bloga CP NOVOSTI I CHEATOVI.


Ovu pozivnicu je izradio Kostica1.Hvala!!!
UPDATE:Penguintallica će biti 10.7.!

Lenčo

Broj komentara: 11 :

Mr Einstein4 kaže...

Jedva čekam partije!Uskoro ću i ja imati svoj party!

Bega i Mobius kaže...

dobar ti je blog molim vas da posjetite i moj blog malo je jadan ali brzo dolaze stvari jer se dižem u 8 i odmah odem vidjeti što je novo na cp ako su vam moje slike malene i ne vidite kliknite na njih da se povečaju evo adrese http://cpbegagirl1.blogspot.com/ hvala svima i ajko sam tužan što bubalo 1 i grovepeng odlaze

dosadni kaže...

xd ljudi odma da znate rock star151 dfolazi.da neb mislili stagod.i kak se prica na cp

Asterix01 kaže...

Lenčo,
Hvala što si se učlanio na moj forum.
Asterix01

Forum:
cpforum.bforum.biz
Stranica:
Cphrvatska.blogspot.com

Anonimno kaže...

eeee,
pazi malo,
nije to zajednički party,
to je party,
samo od Cp novosti i cheatovi,
Nema veze s vama Lenčo.

a ti asterix01 koliko vas opće ima na tvom forumu???? ;)

admin kaže...

trenutno nas je 12,a ti budi malo pristojniji prema Lenču i mojim prijateljima glupane jedan!

asterix01 kaže...

Lenčo, Kada si napiso u opisu bloga da su neki ''Inspektori'' opsjedali blog nisi me napisao u prijatelje koji su ih tjerali :(

P.S. ovaj komentar poviše u kojem piše PODACI: kaže... To sam ja napiso.

Lenčo kaže...

Alo lik koji je napiso da to nije zajednički party.TO JEST ZAJEDNIČKI PARTY JER SMO PARTNERI!Ajde nemoj te me tu nešto učit a nemate pojma!

Anonimno kaže...

tako je, Lenčo slažem se doslovce s tobom.

Asterix01

Mr Einstein4 kaže...

Hvala što ste me stavili za super moda!

Lenčo kaže...

NP

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!