utorak, 19. ožujka 2013.

EPF Crime Scene sneak peek

Bok pingvini!

Club Penguin nam je dao sneak peek za neku novu misiju ili događaj. Evo slike:


Koliko se iz ovega može shvatiti, netko će (najvjerojatnije Herbert) napraviti ogromni nered u Pizza Parloru.

~ Lenčo

Broj komentara: 30 :

Unknown kaže...
Autor je uklonio komentar.
Unknown kaže...

Tužna vijest na mom blogu!;(;(;(;(

Unknown kaže...

Odluka...
Odlućio sam!Blog ču izbrisati u petak toliko da svi vide odluka;(Meni je žao što se odrićem važne stvari u svome životu!Neću moći dršati co hrvatsku budnima!Možete me ponekad naći navećer na serveru klondike!Zahvaljujem: Cro76,Lenćo,Skater,Ww Leo Ww,Felipe Vii,Ivjaku,Miki-Maus Mw i fici290!
Hvala vam svima na podrški i to je zadnji post od mene!

DeluXe661 kaže...

ajmo napravit party kad hrvatska u petak pobjedi na klondike odmah 35 min poslje tekm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown kaže...

izbrisao sam si blog!

DeluXe661 kaže...

vidim haha 2 put brišeš koliko me pamćenje služi

Unknown kaže...

pa vidi deluxe!

DeluXe661 kaže...

-_-
.
.
.
_____
tak si me dirno (šmrk) da sam se rasplako

Skater Profi kaže...

zas opet brises

DeluXe661 kaže...

a zakaj niko ne reagira na party kad srbija izgubi protiv hrvatske

Cro76 kaže...
Autor je uklonio komentar.
Skater Profi kaže...

ako ga ne vratis imat ces posla sa mnom vrati ga klokanko odma ga vrati

Unknown kaže...

Napravio sam si noci blog ali neželim da loše komentirate o njemu evo link(Piše ga isto jedna odrasla osoba):http://klokankoiascp.blogspot.com/

DeluXe661 kaže...

ljudi ja cp slao za cro pin u cpsc(club penguin style catalog) a evo odgovor pa ako neko zna da mi prevede

Hey there,

Thank you for taking the time to contact us at Club Penguin Support.

Having a Croatian Pin in Club Penguin would be really cool! Please know that we cannot guarantee that all ideas submitted to us at Club Penguin can be used, but we do take them all into consideration.

Are there any other flags that you would like to see on Club Penguin? We would love to hear more ideas from you!

Keep on Waddlin'

Andrew
Club Penguin Support

Skater Profi kaže...

deluxe oni seru

Unknown kaže...

Donio sam vaznu odluku o cp!Odricem ga se a sve svoje pod time ostavljam samo skateru1Da ste bili kao on mozda bi to vi bili!
Shvatio sam da nemam pojma o cp o blogovima i ja sam velike n00b bili ste u pravu ali cp cu igrati do kraja kjeseca o nda ce vas skater u svemu voditi!a sada vas pozdravlajam

Skater Profi kaže...

klokanko daj se predomisli molim te

Unknown kaže...

ne znm napiso sam ti na chatu sa se teba uciniti

Unknown kaže...

Skater hvala sto mi pomazem i to stvarno zelim no ja sam odlucio ja necu u cp ostatii!Ako pisnes oon na chatu gotov si!Nemoj to je iznanadjenje koje ce potarajti par mjeseci!

DeluXe661 kaže...

jebote ne odlazi evo ću krenut nešto psovat što nikad u 12 god života nisam ne seri nastavi s blogom i igraj cp
usput skater nisam znao da seru

DeluXe661 kaže...

ljudi party pin je u beachu ili kako god
ali pola mi se čini od onog prošlog uzeli
a sup je

Anonimno kaže...

ovo je za nevjerovat i ja da napisem ne znam kakav post necu dobit toliko komentara ajuj

DeluXe661 kaže...

XD XP

Unknown kaže...

Ja cu se od cp rastati!

Unknown kaže...

No ja cu se i vratiti!

DeluXe661 kaže...

koji ku*** party počeo a nema ni na jednom blogu postova kaj svi imate neku bolest ili ste umrli???? dajte ne budite neki mislim nikakvi

Felipe Vii kaže...

Jučer nisam mogao, ali evo sad objavljujem postove! ;).

Unknown kaže...

Blog mi se vratio:)

DeluXe661 kaže...

e ljudi još knjiga wow znate ona pored one sa rookiem i ima ih još 4 wooooooo jedva čekam da thinknoodles dobije kodove pa nam kaže

Unknown kaže...

pitam se zasto ne pisete novosti?

Objavi komentar

Hvala na Vašem komentaru!